Ihminen.
Lihaa ja verta.
Mark seisoo selkäni takana, kädet lanteillani. Tuijotan sumuiseen puistoon ikkunasta.
Ihminen, toistan sanaa. Näen Markin lievästi huolestuneet kasvot heijastuneina ikkunassa.
Minusta tuntuu kuin en olisi ihminen, sanon lopulta, mietittyäni lausetta, muotoiltuani. Olen alkanut miettiä mitäpuhun, koska olen alkanut tuntea katumusta.
Mark ei kysy mitään enempää. Rakastan sitä. Hän ei kysele liikoja. Hän saa minut tuntemaan, ei miettimään.
Käännyn ympäri, kasvokkain Markin kanssa, ja nostan käteni hänen olkapäilleen.
Opeta minua, sanon. Olemaan ihminen.

Mark kiertää kätensä toisen ranteeni ympärille.
On olemassa inhimillisiä tunteita, hän sanoo. Kuten halu ja kipu. Hän katselee minua, mutta en oikein tiedä miten. Miksi sitä kutsutaan. Yhtäkkiä Mark kiskaisee minut itseään vasten ja suutelee hellästi suulle, huulten kärjille. Suljen silmäni kuin automaattisesti keskityn lämpöön ja turvallisuuteen. Kun lopetamme, Mark pitää minut yhä itseään vasten. Hän painaa kasvonsa aivan omiini kiinni, tuijottaa minua, huokaisee, ja koskettaa kielellään ylähuultani. Sitten hän imaisee sen suudelmaan. Hänen huulensa hamuavat omiani, suudelma on intohimoinen, syvä, tumma ja syvä kuin valtameri, enkä haluaisi lopettaa, en missään nimessä, en ikinä.
Tunnen. Ja paljon. Tunnen kehossani.
Mark löysää otettaan minusta suudelman loputtua. Huomasitko eroa äskeisissä, Mark kysyy minulta. Tai tunsitko eroa, se on tärkeintä.
Tunnustelen mielessä kehoani, sen tuntemuksia, aaltoja. Tuntui, aloitan. Tuntui syvältä. Kehoani pitkin meni aaltoja, väreitä. Ei kylmiä väreitä, lämpimiä... Pehmeitä ja miellyttäviä. En olisi halunnut lopettaa.
Olisit halunnut lisää vai? Mark kysyy.
Nyökkään, ja painaudun häntä vasten. Haluan lisää, sanon ja suljen silmäni. Nostan leukaani ylöspäin.
Mark suutelee minua uudestaan, syvälle, tuntuu kuin hengittäisin jotain pyhää ilmaa häen sisältään. Päässäni humisee, väreet hyväilevät kehoani. Kun hän lopettaa, olen pettynyt, ja tunne tyhjyyttä sisälläni. Lämpö ja outo väreily jatkuu silti.
Lisää? hän kysyy ja nostaa kulmakarvaansa. Nyökkään ja tarjoan huuliani hänelle. Tarjoan itseäni hänelle, ja toivon että hän jatkaisi.
Hänen kätensä kulkevat selälläni, lähettäen väristyksiä koko kehooni. Hengitykseni värisee. Kun hänen kätensä kulkee housujeni etumuksen ohi,  nojaan pääni häen rintakehäänsä vasten, ja huokaan. Suuri aalto läpäisee minut pituus suunnassa.
Pidätkö siitä, että kosken?
Nyökkään hiljaa. Hänen kätensä puristaa housujeni etumusta, hieroen minua. Suutelen Markia, haluten. Häntä.
Halu?
Mark ja minä hoipertelemme makuuhuoneeseen, toisiimme kietoutuneena, huulet sidottuna suudelmaan. Me kierimme sängyllä, avaten toistemme vaatteita, huohottaen. En ole tuntenut tälläistä odotusta ja objektista halua ikinä.
Lopulta kun työnnyt sisääni minä huudan, nimeäsi tuskasta ja himosta. Runkkaat minua samaan aikaan voimakkaasti kun kiljun, enemmän, nopeammin, kovemmin. Löydät pisteeni sisälläni, ja huudan nautinnosta. Spermani roiskuu reisilleni ja vatsalleni, kädellesi, ja minut valtaa uskomaton halu suudella sinua, syvästi, hellästi, kertoakseni, että minä...
Mitä?
Sait minut taas tuntemaan.