Sanoit että sinulla on minulle yllätys. Mietin kauan mikä.
Kunnes kerran illalla ovikellosi soi, ja menit avaamaan. Mukanasi olohuoneeseen tuli isokokoinen, lihaksikas tumma mies. Hän istui sohvalle.
Tässä on Hud, Mark sanoi.
Nyökkäsin, ja laitoin radion pienemmälle. Katselin pitkään Hudia, hänen lihaksikkaita käsivarsiaan, tummaa kehoaan. Mietin, miltä tuntuisi olla noiden käsien lujassa halauksessa.
Mark tuli vereeni lattialle istumaan. Hän silitti poskeani ja kuiskasi minulle. Osaatko yhtään arvata, minkä kokoinen kalu Hudilla on?
Katsoin Markia, Hudia, ja taas Markia. Mielessäni vilisti tuhmia ajatuksia.
Haluatko katsoa? Mark kuiskasi korvaani. Katso vain.
Konttasin Hudin eteen, ja katsoin häntä silmiin. Nostin hieman kättäni, aikeissa koskettaa häntä. Hyväilin hänen etumustaan, tunnustelin läpi. Iso.
Hud avasi housujensa vetoketjun ja otti kalunsa esiin. Tunsin käden pakarallani. Markin lämpimän käden. Hud veti pari vetoa kalunsa vartta pitkin, kuin rohkaistakseen minua, kunnes kiersin kämmeneni sen ympärille. Se oli paksu. Käteni ei edes ylettänyt sen ympäri juuressa.
Haluaisitko sitä, Mark kysyi minulta, ja hänen kätensä hieroi jalkoväliäni vaativasti.
Nyökkään huokaillen. Tarjoan takamustani Markille, tunteakseni hänen voimakkaan kätensä paremmin haaroissani. Puristan jalkani yhteen niin että se liimautuu kiinni minuun, ja henkitykseni horjuu.
Haluaisitko sitä nukke? Hud kysyy ja Mark kouraisee minua lujaa.
Nyökkään. Käteni puristaa hänen kaluaan juuresta, ja en voi muuta kuin ihailla sitä. Se on kuin veistos, jyhkeä pitkä möhkäle, jossa on silti jotain jaloutta. Kuvittelen sen runnomaan minua armotta, alkukantaisesti, kovasti, repimään minut äärimmilleen.
Mark avaa housuni, ja laskee ne jalastani, lantioni keinuu nautinnosta, kun kangas hyväilee herkkää ihoani. Mark sivelee pakaroitani. Avaan haarovälini, ja anelen kehollani Markia hyväilemään minua.
Liiktan kättäni Hudin kovalla falloksella, katsoen sen pään punoitusta, kiimatipan valumista kädelleni. En voi vastustaa; maistan sitä. Väkevä, maskuliininen maku kieleni kärjellä. Nuolaisen kullia kieleni kärjellä, maistan sen suussani.
Haluatko? Mark kysyy ja kouraisee minua. Vaikeroin ja kehoni värisee.
Haluan, voihkin, ja puristan kalua.
Haluatko lisää tuota ihanuutta? Mark kysyy.
Haluan.
Haluatko olla pikku tuhmeliini ja lutkuttaa kalua kuin pikku tuhmeliinien pitää?
Haluan, haluan, voihkin kun Mark kourii minua. Runkkaan Hudia, joka pitää hiuksistani kiinni.
Hyvä. Mark nousee ylös ja menee makuuhuoneeseen, jättäen minut ja Hudin kahden. Hud käskee minun nuolla itseään, ja minä nuolen. Luolen ja imen hänen kaluaan. Hud ottaa paremman otteen hiuksistani ja tunkee itsensä syvälle suuhuni, niin että sattuu ja tunnen tukehtuvani. Kyyneleet karkaavat silmistäni mutta nautinto ja tunne on älytön. Hud työntelee itseään suuhuni, raiskaa suutani, ja olen uskomattoman kiihottunut.
Pian Hud kumoaa minut lattialle selälleni, ja tulee hajareisin päälleni. Hän tunkee kalunsa suuhuni ja alkaa naida minua. Olen täysin hänen armoillaan. Hän on minua kaksi kertaa isompi ja voimakkaampi, eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia panna vastaan. Vaikka en haluaisikaan. Maista voimakkaan ja ison miehen kiiman suussani vahvana, ihanan tumman ja paksun maun.
Eikä olekin ihanaa olla herransa armoilla? Toisen ihmisen vallassa, tahdottomana, leikkikaluna? kuulen Markin äänen.
Pian Hud laukeaa suuhuni kovaan ääneen, ja häne spermaansa tulvii ulos suustani vaikka nielen kokoajan. Nuolen hänet puhtaaksi niinkuin kunnon pikku tuhmeliinin kuuluukin.
Isin pikku nukke, Hud sanoo ja nousee päältäni.
Makaan yhä shokissa kiimasta ja himokkaana nuollen suutani puhtaaksi.
Haluaako isin pikku tuhmeliini lisää?
Nyökkään Markin kysymykselle. Mielessäni vilistää tuhmia ajatuksia ja se kiihottaa minua.
Se pitää ansaita.
Mark tulee luokseni, ja tunnen hänen sormensa perseenreiälläni. Hän työntää yhden kiusoitellen sisään. Voihkaisen, ja hän vetää sen pois.
Ei vielä, hän sanoo.
Nän nipistää nännejäni, vaikeroin kivun sekaista kiimaani, ja tarjoan koko kehoani Markille.
Ota minut...
Mark nipistää minua uudelleen, ja ulvahdan.
Ota minut, ole kiltti... Isi, ole kilttiiii... anon, kun Mark kiusaa minua. Hän hyväilee minua ja hieroo kehoani, mutta ei muuta. Haluaisin häntä ja Hudin mahtavaa kalua niin.
Isiii. Ota minut.
Mark ja Hud kiusaavat minua koko yön. Olen kidutettu ja revitty kiimasta. He läpsivät minua, lyövät, tunkevat neljä jääpalaa peräaukkooni, läiskivät samaan aikaan raipalla, purevat minua. He lyövät minua niin että sattuu. Mutta nautin siitä. Kiihotun. Mitä enemmän Mark läiski minua raipalla, sitä enemmän halusin sitä. Kiljuin ja inisin, vikisin ja laukesin lukemattoman monta kertaa.
Olin heille huora. Imin heitä, nuolin itseni, annoin kehoni.