Tänään hän löi minua viimeisen kerran. Tänään hän satutti minua viimeisen kerran. Klubilla, vessassa, hän paiskasi minut lattialle heti päästyämme ovasta sisään, hän puristaa minua kaulasta niin että avaan suuni haukkoakseni henkeä, ja tunkee kovana seisovat kalusa suuhuni. Hän raiskaa suutani kovaan ääneen keskellä vessan lattiaa, samalla kuin minä itken. Hän lyö minua ja käskee olla hiljaa ja itkemättä.
Kun vessaan tulee muita minut valtaa pakokauhu. Vieraan miehet tuijottavat meitä, ensin hämissään, sitten he alkavat availla vöitään. Mark kutsuu heidät mukaan käyttämään minua. Kiljun kun eräs miehistä työntyy takaa sisääni,samalla kuin Mark ei hellitä. Vieras mies läimäisee minua alavatsalle, puristaa minua, raapii ihoani, ja minuun sattuu niin, sattuu.
Mark laukeaa suuhuni, ja osa mällistä lentää kasvoilleni. Itken, ja Mark läimäyttää minua avokämmenellä kasvoille. Hiljaa, hän huutaa raa'asti. Toinen mies puristaa minua väkivaltaisesti lanteilta ja laukeaa sisälleni. Kaikki lähtevät vessasta, jättäen minut makaamaan nitistettynä ja nöyryytettynä lattialle, likaisena ja satutettuna, ja Markin nojaamaan pesualtaaseen katsellen minua.
Olet loistava lelu, Mark sanoo minulle, enkä tiedä pitäisikö minun pitää sitä kehuna vai loukkauksena.
Muista, kipu on luonnollinen osa rakkautta, hän sanoo ja sytyttää tupakan.
Teen epätoivoisen yrityksen noustakseni lattialta. Joka paikkaan sattuu ja huomaan jo tulevia mustelmia niissä kohdissa kehoani, joissa ei jo ole niitä. Katson Markia. Ja hän minua.

Mark jätti minut sateeseen seisomaan yksin, meikkini valui ja värjäsi poskipääni. Hiukseni liimautuivat minuun kiinni, liukuen takkini sisään niskaani. Haluan takaisin Pariisiin. Minun oli niin kylmä.